Selamat Ulang Tahun Ke 10 Buat Azhar dan Azfar

4:40 PM AzharAzfar 3 Comments

Assalamualaikum... terasa lama betul ayah tidak update blog Azhar Azfar ni... jangankan update, blog pun dah lama tak buka..

Alhamdulillah.. 10 tahun sudah Azhar Azfar... ini yang terpanggil nak update blog. Kembar pun dah Tahun 4 sekarang ini. Petang-petang ramai kawan datang rumah. sekarang ini kan musim budak-budak main Bayblade...atau bahasa orang tua-tua, kita panggil gasing... tiap-tiap petang duk main Bayblade... yang tak tahannya... besen ayah yang ayah buat uli roti canai pun jadi mangsa. sampai pecah besen ayah.. 

Lagi sempoi.. kuali besar mama Azhar Azfar ambil...jadi tempat mendaratnya Bayblade... mama kan garang.. nampak kuali dah ada kesan titik-titik..nah...tak berani dah guna kuali mama...

Besen ayah dah pecah...kuli mama dah lekat bekas... sekarang ambik besen lain pula... sorry... ayah dah tak kasi...kalau nak, cari la tapak lain....  tak pun ripun duit sekolah...beli besen atau kuali sendiri...

Hari ulang tahun Azhar Azfar 2 hari lepas... kami buat sedikit kejutan. dah pesan kat dorang...ajak kawan-kawan datang main dan minum-minum kat rumah... Azhar Azfar sendiri pun lupa dorang punya hari jadi bila...

Lebih kurang pukul 6.30 ptg...kami panggil Azhar Azfar dan kawan-kawan masuk rumah.. mama keluarkan kek Brownies..tapi ayah panggil kek tu ke kulit kayu... sebabnya kek tu kedutnya cam kulit kayu...

Kami ramai-ramai nyanyi lagu Selamat Hari Jadi... Azhar dan Azfar tersipu-sipu malu... kelihatan wajah gembira dapat sambut  hari jadi... Terasa cepat betul masa berlalu..pejam celik jer dah 10 tahun Azhar Azfar... moga Azhar Azfar jadi anak soleh..berjaya di dunia dan akhirat... Aamiiin...

Jom kita tengok gambar dan video Azhar Azfar...

Hari Jadi Azhar Azfar

Hari Jadi Azhar Azfar

Hari Jadi Azhar Azfar

Hari Jadi Azhar Azfar

Hari Jadi Azhar Azfar


Video Azhar Azfar




You Might Also Like

3 comments: