Friday, December 16, 2016

Pujuk Ayah Cuti lagi Dua Hari

Ayah kalau kita balik lagi dua hari boleh tak 

Ayah cepatlah kol boss Ayah mintak cuti lagi dua hari (kat Ganu) 

pantai teluk ketapang

Jumaat Sabtu Ahad Isnin Selasa ok kita balik Ahad minggu depan boleh tak Mama boleh lah boleh lah (kat Johor) 

gitu lah situasi kalau balik kampung. Belum sampai rumah sendiri dah ajak balik kampung lagi, erm korang ingat dekat ke. 

Boleh sangat, Azhar Azfar doalah mama ayah kaya boleh setiap minggu balik kg ziarah Nyai Yaei Nenek Tokki kan. 

azhar azfar dengan tokki

Simpan duit dari sekarang, nanti besar dah tak perlu nak bayar hutang belajar cam mama. Tak perlu ambil loan. Belajar sungguh-sungguh. Boleh pergi haji umrah masa muda. Boleh balik kg selalu. Azharazfar dah pandai jadi imam, azan, masak nasi, kemas rumah, cuci baju dah boleh kawin dah tau. 

Em kitorang kecik lagi lah (mama kena jeling). Ok ok kena jimat simpan duit jangan asyik nak beli mainan je. Mama ayah pun simpan duit tuk Azhar Azfar tau. Kata nak gi Mekah sama-sama. 

sarapan pagi dengan tokki


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...