Monday, September 15, 2014

VIVA Umi Su

Assalamualaikum ....

Hari ni nak cerita lama dah...tentang Viva Doctorate Umi Su hihi Alhamdulillah..

Sehari sebelum viva...lepas mama hantar AzharAzfar pergi sekolah....mama dan Umi Su keluar date hihi kat The Loaf Empire Subang selepas beli stok Shaklee di Hq.

Woahh rindu plak nak ber"loaf" kan Umi Su...Shaklee Hq dah berpindah ke Sunway Pinnacle berdekatan dengan Sunway Spa & Resort...lalu juga Empire nak ke hq baru ni....5km lagi perjalanan ye.



sedapnya nyam nyam hihi


praktis viva yang telah dihafal ok hihihi



seri orang nak viva setelah bertahun berjuang cewahhh 


haaa Azhar Azfar pun turut beri sokongan moral juga pada Umi Su tau....haha siap tak pergi sekolah lagi hahahaha..itu memang kesukaan AzharAzfar kan..jejalan dengan mama taknak sekolah



tunggu di tingkat 1 makmal komputer IPSIS...lama lama AzharAzfar ni mana boleh duduk diam...dah bising...mama pun ajak naik tingakt 3 mana tau Umi Su dah siap kan...




tak siap juga Umi Su...lama ye Umi Su viva ni ye..ahaha....maka kami terpaksa beredar dulu sebab mama terpaksa kejar pos laju sebelum pukul 2 nanti sebab customer Shaklee mama nak urgent..



inilah barisan-barisan pemeriksa Umi Su.... teringat masa mama viva aritu..perasaan itu hanya mereka yang menjalani sahaja sangat memahami kan akak kannn.. :) Prof Saringat, Prof Weber, Prof Aisyah dan paling tidak akan dilupakan Prof Madya Dr Wong Tin Wui...supervisor PhD kami :) . Terimakasih Sifuuu!! :)

Alhamdulillah..


Alhamdulillah..syukur sangat.....berakhir sebuah perjalanan keDoktoran . Kami berjumpa di seksyen 13... ini adalah sebahagian sahabat baik merangkap pensyarah di fakulti...Dr Rozaini, Nadia, Dr Khuriah dan Dr Ibtisam; yang pernah juga menjadi 'mama' saya suatu ketika dahulu...kami meraikan kejayaan Sahabat baik; Umi Su...kerana kami sangat memahami... Alhamdulillah tiada kata untuk digambarkan...syukur Alhamdulillah... :) (ops Dr Nurjaya belum bergelar pensyarah ye hihi, tengok gaya pun lain cm bebudak je....ish perasan!)

Tahniah akak Dr Nor Amlizan Ramli... :) Tahniah!!!


(ntah nape gamba saya macam tu...sebab sdg pegang beg dan kaki nak berlari nak kejar AzharAzfar kot yang dah sampai ke jalan..haha geleng je Dr Ibtisam tengok gelagat AzharAzfar...risau gayanya hihi, macam tulah mereka sangat aktif alhamdulillah )

Alhamdulillah....Umi Su ...kita konvo sama November 2014...inshaAllah 
Alhamdulillah
Alhamdulillah...


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...