Thursday, September 18, 2014

Sukan PASTI Azhar Azfar

Assalamualaikum semua..

Sukan PASTI di sekolah AzharAzfar pada 24 Ogos yang lepas...

Pertama kali Azhar Azfar rasa sangat seronok sangat dan teruja juga..

Pagi-pagi lagi mama masakkan nasi lemak dan ayam goreng untuk AzharAzfar biar bertenaga menang semua acara hihi (mama ni kekadang je rajin)


untuk makluman...Cikgu dah asingkan rumah untuk Azhar Azfar ni..





Azfar rumah kuning...tu Azfar yang tengok kamera hihi.. seronok ye...baca doalah Azfar




dan Azhar rumah hijau... seronok sangat Azhar menang piala pertama Johan isi guli wahhh memang bersemangat...


excitednyee dierrr..masa ni Azfar dah cakap...napa adik tak dapat piala pun....huhu


ni masing masing dah kepenatan




balik rumah terus bergambar dengan bendera..iye bendera ni kami gantung depan rumah....kene didik anak-anak tentang sifat cintakan tanahair..walaupun melalui bendera...tanamkan sikap sayang negara...bangga kami anak Malaysia!!!






  

Alhamdulillah..kumpulan kuning Juara keselurhan...seronok dan bangga Azfar dapat pegang piala besar sekejap masa tu..tengok muka dia bahagia kan...


ini sebahagian dari piala yang AzharAzfar dapat...siap ada kapalterbang dua lagi huhu...Azhar dapat lebih satu dari Azfar..mula-mula memang Azfar merengek asyik tanya kenapa abang dapat lebih piala..huhu dah Azhar masuk lebih acara ..banyak la kan piala Azhar...tapi bila kumpulan kuning je menang..berlari terus Azfar gembira..dia kata 'piala abg banyak..tapi adik menang piala paling besar..abang kalah...adik menang lagi kan..." haha..mcm tulah dorang ni..semua kene sama...janganlah nak ngengada lain-lain...nti mama pening nak jawab..erm


Alhamdulillah tengahari tu Fateh datang rumah lama (Fateh dah pindah rumah baru) dan singgahla kat rumah sebab AzharAzfar panggil...sempat mengabadikan kenangan bersama....kuninh hijau biru.... :)

Alhamdulillah..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...