Monday, September 22, 2014

Sekolah bermula!! kerja sekolah dah siap!!

Assalamualaikum semua..

Cuti sekolah seminggu...
harini dah naik..

tengokla ragam AzharAzfar sedang tekun menyiapkan kerja sekolah


cikgu ajar skill lain....mama ada skill lain yang lebih senang..nanti mama belikna sempoa pulak ye...dan mama akn ajar skill arithmetik pulak inshaAllah  :)


faham faham ...


keliru dah adik ni kejap kejap



arghhhhh camne nak kira ni mama??? ajarlah Adikkkk.....


tengok Abang kan ada ......


malam bersambung pula dengan English....



sampai pukul 12 malam siapkan kerja sekolah..
bukan hanya kerja sekolah sahaja termasuk juga kerja yang Azhar Azfar selalu taknak pergi sekolah...haha


bahasa melayu pula......... baru lah nampak Azhar Azfar macam pergi sekolah..sebab ada homework hihi


sejak dari semalam petang mama dah pesan esok sekolah tau..takde cuti lagi dah....dah bertukar da alasan Azfar..."tapi kerja sekolah kan tak siap lagi kan........" erm hahaha mama gelak dalam hati...ada je kan adik ni..
"dah siap lah adik..kan dah siap lama dah..yang adik abang buat tu cikgu tak suruh lagi pun..cikgu tak ajar pun lagi...."

iye ke..termenung sekejap adik..



semalam petang mama ajak AzharAzfar pusing keliling taman atas bukit..kesian plak asyik berbasikal satu lorong je...


seronok Azhar Azfar...Azfar berbasikal perlahan je menikmati angin petang..hihi..Azhar laju betul..



tengok tu Azhar...laju dan kuat betul kayuh naik bukit..tertinggal jauh Azfar..mama naik motor je...nanti ada rezeki mama nak beli basikal jugalah..kita berbasikal sama-sama ye... :)


alhamdulillah..harini bangun lambat.. AzharAzfar tak sempat nak dhuha...pergi sekolah pukul 8 hihi..
takpe nanti jap lagi balik mama ambil sempat nk solat dhuha kan..

Wassalam :)

1 comment:

IBU PUSPITA said...

Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...