Wednesday, September 17, 2014

Duit Raya dan belanja Mama Ayah

Wah...seronok sangat Azhar Azfar bila mana mama tunjuk semua duit raya Azhar Azfar..

Banyaknye.........terus nak simpan sendiri..taknak bagi mama Ayah ambil duit raya mereka...yelah kan....takkan lah mama nak ambik kan..



tengoklah siap kira duit raya atas meja lagi tu..


banyak tak duit raya AzharAzfar tu ....alhamdulillah :) siap berebut juga agih bahagi dua..terpaksa mama Ayah campur tangan dan tolong bahagi cam Sudin cite P Ramlee tu..ko bik satu...aku bik satu..ko dua aku dua.....ko tiga aku empat...ehh aparahhh kata Aziz hihi....


haa....nak tau apa yang AzharAzfar nak buat dengan duit raya tu???

Azhar Azfar kata nanti kitorang belanja mama Ayah KFC ye... OK kata mama Ayah...janji tau hihi pastu nak belikan mama baju banyak...kasutla pe lah.... (ohh ingat duit banyak tu cukup ke..haha takpe yang penting niat AzharAzfar tu sangat baik..tak kedekut kan)


Alhamdulillah gembira Azhar dapat belanja mama Ayah...hihi siap tak cukup duit plak ye..bawak sikit je..(mana boleh bawak banyak budak kecik kan)


suka sangat Azhar!!




haaa ni Azfar..yang ni paling kelakar sangatt...

bila je Azfar tengok dompet dia terus kosong sebab belanja kfc (sebab Azhar yang keluarkan duit dan bayar kat kaunter) terus dia merengek..."camne adik nak beli jam spiderman nanti ni...duit adik dah abis ni......hhhuhuhuhu....nangis tak kuar air mata Azfar....maka mama terpaksa psiko Azfar dan isi semula dompet Azfar dengan not hijau,..baru dia boleh senyum macam tu....ermm Azfar ni kata nak belanja..tapi nangis plak...pe cita..hihi


hihi Azfar gembira sebab lepas ni nak beli jam spiderman
cam sama je kan dengan Ayah,,iras Ayah ke iras mama Azfar ni (mang Azfar manja dengan Ayah pon sampai kalau Ayah tegur masa ngaji..takpun kene marah dengan Ayah..dia tak boleh terima......dia rasa Ayah sayang dia..semua dia buat tu pun betullah ot kan ye Azfar...kelakar )

AzharAzfar jangan risau...mama simpan duit raya AzharAzfar ye :)


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...