Saturday, July 12, 2014

Alhamdulillah Muhammad Azhar & Muhammad Azfar Khatam Al-Quran

Assalamualaikum semua...

Alhamdulillah...

Alhamdulillah...

Alhamdulillah...

Syukur 13 Ramadhan hari Jumaat yang penuh barakah ...

Muhammad Azhar & Muhammad Azfar khatam Al-Quran...


start dari Surah Al-Asr Azhar Azfar mengaji bersama-sama barulah ADIL kan khatam bersama-sama..... yang kelakarnya bila ngaji sama salah seorang ada yang tertinggal..pastu mengaji tak sama...tergelak-gelak je... 


ha..kan.. mama kene sebut 1..2..3... baru dapat ngaji sama-sama yang betul..taklah berterabur...tertinggal...kelakar saat ni...

macam ni kan bagus kan Azhar Azfar...

 hihi..adalah yang salah tu kannn...haha..




 Alhamdulillahh....

terbaikkkk !!!!

 Horayyyy!!!

 kami happyyyy!!!

 sooo cuteeee ...

 Alhamdulillahh...

tunggu ayah balik dari masjid..tak juga sampai rumah...makanya mama baca doa Khatam Quran...

huhu baru nak start baca doa je....perasaan dah rasa sangat sebak......AzharAzfar tengok mama dengan muka pelik je...mama tahan je......sebak sangat tak tau nak ceritakan bagaimana perasaan itu di saat AzharAzfar berjaya khatam Quran malam ni...

tengok...khusyuk Azhar Azfar doa....masa ni pun mama minta Azhar Azfar doa minta apa sahaja daripada Allah....

 Azhar memang khusyuk berdoa... Azfar main sikit...

Alhamdulillah.....Tahniah Azhar Azfar...

Doa mama sentiasa bersama Azhar Azfar..semoga menjadi anak soleh...semoga Allah senantiasa memberkati hidup Azhar Azfar...melindungi dan mengasihi Azhar Azfar..sentiasa menjaga hati AzharAzfar...membimbing dan sentiasa memberi hidayah dan melorongkan kebaikan, kebahagiaan AzharAzfar..menjadi khalifah Allah yang terbaik di dunia dan di akhirat...

semoga Allah permudahkan Azhar Azfar menjadi seorang hufaz, mendalami ILMU, mengAMALi dan mengIMANi  Al-Quran dalam kehidupan Azhar Azfar...

Ya Allah kasihlah kepada Azhar Azfar dan sentiasa sayangilah Azhar Azfar sehingga ke syurga Mu Ya Allah...

Ameen Ya Rabbal Alamennn

mama ajak keluar minum-minum makan-makan...tapi Azhar Azfar nak minum air milo je...dan abc... dan yang penting nak aiskrimmm...

Boleh sangat Azhar Azfar..

teruskan mengaji ye selepas ini setiap hari..jadikan Al-Quran sentiasa di hati Azhar Azfar kerana Al-Quran adalah salah satu yang akan memberi syafaat di akhirat kelak..selain kasih syafaat Rasulullah S.A.W tercinta.

Wassalam...

3 comments:

✿AINAA ROSEBERRY✿ said...

Wahhh kembar yeee, seronok tengok budak budak kembar ni.. hehehehe.. Alhamdulillah dah khatam.

najiah shaharain said...

Tahniah puan!mendidik anak dengan agama..=)smg mnjd anak yg soleh.amin

Azhar Azfar Rozi said...

Alhamdulillah terima kasih Auntie semua ye. Ameen :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...