Monday, July 7, 2014

Al-Quran Juzuk ke-28

Alhamdulillah

Juzuk ke-28 dua hari lepas ..


dah beberapa hari Azhar Azfar mengaji 'speed' laju...kdg macam eh lajunya baca (laju takpe yang penting betul) ni mama minta 'slow dow'n untuk juzuk 28 sampai ke khatam...

baru 5 tahun...mang kadang Azhar Azfar boleh tahan nafas untuk baca satu ayat..hukhuk...tapi mama nasihatkan dan dah ajar pun kat mana tempat yang sesuai untuk berhenti...laju je ye korang ngaji...

dah dah sekarang mama nak ajar cmne ngaji steady dan kalau boleh berlagu (bolelah kan sikit-sikit..kata nk jadi Imam kan..ameen).


wassalam :)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...