Thursday, May 29, 2014

tak nak makan nasi lemak kedai lain

Sudah.... Azfar nak juga makan nasi lemak yang Acik buat tu sedap...takla jauh sangat kedai nya adalah 10minit juga...tapi ada je kedai yang 5minit dari rumah ni

 berselera kan Azhar Azfar makan... alhamdulillah..makanlah banyak-banyak ye...


ni mama punya..hehe mama tak biasa makan nasi lemak...favourite kalau makan kat kedai ini adalah kuewtiaw goreng dan sambal sotong..tapi kitorang datang lambat..dah habis..

tapau juga nasi lemak kosong dua bungkus untuk Azhar Azfar ...dah memang itu AzharAzfar suka...taknak telur goreng..taknak ayam juga..

dan tapau juga untuk Hasif dan Hanif...dan Cik Min :)


 sukalah kan korang dapat main sama..buat sepah hahaha


sebelum balik singgah taman tapi sekejap je sebab dah gerimis..





balik... mengaji.....tengok upin ipin...dan tidurrrr....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...