Thursday, May 29, 2014

Piala Thomas 2014

Assalamualaikum semua

Semalam..sejak petang mengikuti Piala Thomas akhir antara Malaysia vs Jepun.

Pertama kali Jepun masuk final Piala Thomas.

Kami adalah penyokong tegar yang menggegarkan rumah Cik Nana Cik Jali...

kecuali Ayah yang memang hihi...tiada semangat kesukanan kan ayah kan hihi





 Cik Nana sempat bagi sesi tuisyen pada Azhar Azfar


apepun...hampa dengan perseorangan kedua...beregu pertama boleh menang juga jika lebih gigih...dan Liew Daren  telah membuat yang terbaik sehingga rubber set walaupun akhirnya kemenangan pada Jepun.

tapi takdelah rasa macam...pe lah Malaysia ni main hampeh je kan...so far oklah.

Sepanjang game berlangsung mama kata kat Azhar Azfar...doa kan baju kuning menang Thomas malam ni..tak henti henti Azhar Azfar doa..sebab mama janji kalau Malaysia menang mama belikan set badminton tuk Azhar Azfar hehe...

tapi Malaysia tak menang akhirnya...dan Azhar Azfar tetap minta hadiah set badminton ... :)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...