Thursday, May 29, 2014

Nasi lemak Acik buat tu sedap...

Azfar sejak akhir-akhir ni takde selera makan... yang paling Azfar suka makan tomyam lagi kalau Ayah yang masak..

makanya...mama pun ajak Azhar Azfar sarapan lah

 berselera sungguh Azhar Azfar bersarapan nasi lemak ni..memang sedap pun kan..

lepas sarapan, mama ajak Azhar Azfar main kat taman




sampai rumah... selepas mengaji..
pe lagi Azhar Azfar main lagii... sampailah tertidur... taknak makan tengahari..maka mama tak masak hihi

Azhar nampak gambar ni tadi..boleh Azhar tanya..

ya Allah bersepah nya abang adik buat.....sapa yang kemas ni mama....
mau tanya plak Azhar ni....haa mama lah kemass


petangnya pula..Azhar Azfar bermain dengan Fateh seronok sangatlah korang kan..


cuaca redup....mama kata nak main depan rumah je... mama suruh Azhar ambil tikar..kerusi..
sudahnya korang siap baring...suka hatilah janji mama nampak depan mata..

sampai ke malam AzharAzfar taknak makan nasi..

Azfar nak juga makan nasi lemak....
lorr...huhu terpaksa Ayah cari nasi lemak sekitar sini..huhu tapi hampa yang ada cumalah nasi lemak kat kedai mamak...huhu belilah juga walau rasanya ...erm...



1 comment:

Idayu Toriman said...

Suruh la mama buat...lg sedap

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...