Sunday, May 25, 2014

Minum petang... santaiii

minum petang seperti perkara wajib setiap petang...

sementara menunggu kepulangan Ayah dari tempat kerja..mama siapkan minum petang untuk AzharAzfar juga ...simple je..tapi kami gembira :) :) :)


cek mek molek....kesukaan hero hero hero mama..sekejap je buat licin terus
bukan sikit buat tau..kekadang sampai 30-40 biji haha
ni kesukaan mama...teringat Arwah Abah....kat kampung setiap petang mesti ada minum petang dengan Abah....keladi goreng pisang pun Abah suka juga kan hukhuk
 aiskrim mang tak miss ada dalam peti ais..hihi tapi bukan mama lah yang buat....ini Ayah..mama order je..malas nk ikat ikat plastik tu...tinggal makan je sedap hihi...terima kasih Ayah..buat selalu ye
jejalan pergi tesco ke mr diy nak cari dinasour kaler merah Azfar Azhar mintak..tapi hampa takde...pelik plak diy kat tesco sekarang dah tak banyak barang mainan...


musim hujan sekarang...alhamdulillah.....so mama tak kisah pun AzharAzfar mandi hujan aritu...sebab dah selalu hujan turun...tapi....ahahaha malamnya Adik demammmm oklah tu kan... biar jadi pejuang Islam yang kuat setakat hujan apalah sangat kan!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...