Sunday, May 25, 2014

Jom pergi Green Hill

sejak berpindah ke sini dekat lah nak pergi green hill ni atau dikenali bukit ijau hihihi...saja je gempak sikit bagi nama Green Hill kan...

satu hari bila tempat ni dah maju... mungkin tukar nama Green Hill juga kot kan... :)

belakang tu atas bukit adalah kuari...satu hari di belakang sana nanti akan ada highway yang menghubungkan er... ermm....mana ye tak ingat pulak tuan tanah cerita semalam

 Ayah berapa kali nak menebas ..cepat betul pokok tinggi
 sekejap je kat Green Hill ni.....AzharAzfar ikut sekali bila dah berpeluh mulalah gatal gatal badan pastu gaduh main kayu...so mari kita pulang


 duduk sekejap berbincang dengan tuan tanah ..itulah En Kamal tuan tanah di sini...hihi
 inilah roundabout puncak alam fasa 1...
lihat!!! kenapa mama ambil gambar tanah di sini..KAMI ada IMPIAN besar di sini.. BIG DREAM...

moga Allah makbulkan AMeennn....

ALLAHUAKBAR!!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...