Sunday, May 25, 2014

Jom Bukit Cherakah

Dah lama sangat rasa tak berjalan ke Bukit Cherakah...last masa sebelum kawin rasanya hahaha..

so

Jom Azhar Azfar kita pergi Bukit Cherakah..


 sekarang dah bertukar nama ye...taman botani shah alam

 seronokkk
 tikett rm3 untuk dewasa...AzharAzfar free of charge je best hihi

 jom cari basikal...
ceh...macam hebat je stamina....
haha


 hihi naik bukit je terpaksa turun basikal....surung je...penat sei nak bonceng kembar lagi...



 hihi....cam best je AzharAzfar kan kann

 inilah kami....sport shoes terlupa nak bawak..selipar selipar lah mama janji boleh kayuh basikal ye tak hihi



 Azhar Azfar duduk belakang memanglah tak rasa penat kan...mama ayah yang semput tau ..

oklah basikal ada tempat belakang untuk bebudak camni sejam kira RM10 satu...setiap jam dengan tambahan RM1 oklah tu kan.. (sebenarnya org kedai tu kata untuk budak bwh 10kg je hahaha..inShaAllah kitorg bawah berhati-hati...kalau cerun bukit suruh AzharAzfar peluk mama ayah kuat-kuat).

 baru sarapan...haha bolehh!! kat rumah minum milo je....yang penting tak pengsan

 cantik kan...

 relax je...cool je....

 mama pun nak gak...




 ecehceh ayah.....dengan gaya dia...mang biasa suka buat possing cenggitu...konon cam gaya..mutu..keunggulan gitew ekk..hihi





   

dah jom kita sambung berbasikal..

 haa..ni kat Taman Haiwan...seronoklah Azhar Azfar dapat pegang kuda 



wahhhh...ini paling besttt sangatt bagi Azhar Azfar..

pertama kali Azhar Azfar naik bas....yeayyyy!!!! seronokkk...

tengokkk gembira je...scary juga waktu bas tu naik bukit lagi-lagi cerun bukit..iyelah bas tu mana bertingkap..on-air jee hihi

mama yang seram takut korang pergi lompat plak...mama nak pegang korang kuat-kuat tak bagi plak tu haihh....

haus..minum ise blend
dua kali beli ice blend ni

sebab 2 round AzharAzfar naik bas....hahaha janji korang puas naik bas kan..

 ok dah tengahari...

jom pulang..


 ehh sebelum keluar punyalah banyak sangat monyettt....terpaksa berhenti hampir 15 minit semata-mata AzharAzfar nak tengok monyet...uhh ayah pun excited jugak..



selepas mandi dan solat di Masjid Shah Alam..
gerak ke kompleks PKNS dengan tujuan nak cari buku Azhar Azfar....hihi guna baucer buku mama....hihi sempat tau mama dapat baucer buku yg last...


tetiba..di PKNS...terjumpa..


 kawan kembarrr..

 sahabat baik Ayah..


 susahnya kembar 4 ni nak duk diam...sampai tercekikkk kene peluk dek ayah hahahah


Alhamdulillah...aktiviti yang santai dan simple...yang penting..

Kami HappYYY

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...