Tuesday, March 18, 2014

Ulang tahun ke-5 Muhammad Azhar Muhammad Azfar

Assalamualaikum...


Alhamdulillah...syukur atas nikmat Allah S.W.T yang tidak terkira atas kita hambanya yang lemah.

Sejuk sekarang di malam hari, walau pun catuan air masih diteruskan di kawasan Puncak Alam dan sewaktu dengannya, Allah turunkan hujan mahupun gerimis...rindu dengan titisan hujan itu. Kalau baru nak hujan je, cepat-cepat buka pintu dan tingkap luas-luas biarkan udara dari hujan itu masuk....dan merenung hujan...Subhanallah...memang itu adalah tabiat dan hobi bila saja hujan turun...bila dah lama kering kontang dan suria panas membara merenung juga....tenung dosa dan istighfar banyak-banyak.



Selamat Ulang Tahun Muhammad Azhar Muhammad Azfar..

Alhamdulillah... syukur Allah beri kesihatan yang baik kepada Azhar Azfar...dan nikmat yang tak terhingga.
(tiba-tiba takde idea pulak nak tulis apa ucapan huhu).

Nanti kita celebrate sama-sama ye Azhar Azfar..kita baca doa sama-sama ye, nanti harini kita tadarus sama-sama ye sayang (sebaklah pulak)...mama tak tau nak beri hadiah apa kat Azhar Azfar..semalam Azfar mintak gasing yang hebat tu macam kat tv.. Azhar pulak mintak robot spiderman yang hebat juga tu..hehe inShaAllah nanti kita cari sama-sama ye..

(nanti mama sambung lagi entri ini ye...ntah nape takde idea plak nk tulis pagi ni).

Salam sayang dari Mama dan Ayah Azhar Azfar

1 comment:

Alias said...

selamat Ulang tahun Azhar & Azfar, semoga jadi anak yang soleh, dimurahkan rezki, diberi kesihantan yang baik dan bahagia selamanya.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...