Wednesday, January 22, 2014

Seronoknya Pulang ke Kampung kan

Cuti 3 hari...malam Jumaat pukul 8 baru buat keputusan nak pulang ke Johor.
Da 3 bulan tak balik semenjak Raya Haji bulan 10 tahun lepas :).
Pukul 10 bertolak dan tiba pukul 2 pagi..hihi biasalah tu kan.
Tertunai juga Azhar Azfar nak sangat balik jumpa Nyai dan main kat kampung kan.

Kebetulan Johor pun cuti juga hari Ahad sempena Thaipusam. Sistem baru pun keliru, rupanya hari Jumaat merupakan hari cuti umum maksudnya sekiranya ada perayaan yang jatuh pada hari jumaat,maka cuti akan di tarik dan diganti pada hari Ahad...bestlah kan cmtu. Kalau kt  Selangor ni kalau cuti jatuh hari Sabtu...so isnin kerja juga sebab ahad cuti umum. :). So..dah paham lah ye..pasni nak plan cuti senang kalau nak balik johor. Balik Ganu mang dah lama sistem macam tu, so mang takde masalah.




















































 








































letak gambar dulu nanti baru cerita ye :)

2 comments:

Rizziela said...

Bestnya balik kampung

kedai tu kedai sapa? bestnya barang2 kat situ

xie said...

kedai sedara mara tu...kedai 2 ringgit..memang banyak barang...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...