Tuesday, December 24, 2013

Yeay Nyai Datang Rumah Kita

Rindu Nyai..
Selalu ajak balik kampung...dah lama abg adik tak main dengan abg Mirza, Abg Habib...kakak Intan..dah lama kita tak balik rumah nyai kan....

Erm...ni Nyai dah datang bersama Dina comel, Cik Han, Cik Aina dan juga kakak Iqa yg AzharAzfar suka bergaduh kan hehe



tengokk.....di mana ada Dina... di situ ada abg kemborr kan Dina...hehe maaf ye Dina...abg kembor suka kacau...hihi


maaf Mama Aina...hikhik




Ni dorang ngaji sama-sama ni... comel kan

hehe..ngantuk Dina tunggu Mama Papa lek ye..

kat mana Dina kat situ abg kembar..
hihi kakak IQA..


pergi Masjid Shah Alam ajak kakak Iqa jejalan

tasik Shah Alam


penat..ngantuklah..nak tidur...sib kakak IQA ada..hihi



haa...semangat tak nak pergi masjid ni..
nak tengok UAI hehe




g ICT

hahahaha...Dina cari mama n kakak Iqa kat atas tu...abg kembar dengan wak 
Rozi pun ada juga kat atas tu kan





yeayyyyy kakak Iqa Heppiiii
makan belebet...
terima kasih banyak-banyak Mak Long kakak Iqa...siap ada hadiah lagi dari kampung


bye...huhu sedih..semua nak balik

suka suka sukaaaa....terima kasih Mak Long


Alhamdulillah sangat gembira Nyai.. Cik Aina Cik Han Dina dan kakak Iqa datang... nanti datang lagi ye...
Best sangat-sangat

Terima kasih Han Aina ajak Mak jejalan sini ye...

Wassalam

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...