Tuesday, December 24, 2013

Apa yg Azhar Azfar suka buat dalam bilik

Biasalakan kanak-kanak riang kalau senyap tu adalah projek diorang sedang dijalankan.
Kadang-kadang perhati juga risau diorang suka bermain benda-benda tajam...pastu berebut gaduh tak ke naya kan... erm





macam-macam ada kan atas katil diorang ni, mama kekadang biarkan saja diorang bermain. Laptop ada, buku ada...macam-macam adalah kan.

Kanak-kanak suka explore benda-benda baru walaupun cukup dengan satu pengorek pensil dah cukup puas mereka bermain sampai habis kaler pensil, kaler krayon atas bawah dikoreknya...erm...tak larat nak ceramah dah.hihi..
ni yang paling kelakar mama rasa...sampai spiderman pun nak sangkut kat dinding...biasanya diorang sangkut plastik beg yang di dalamnya penuh dengan mainan.
Macam-macam korang kan Azhar Azfar
cute plak tengok spiderman macam tu...haha

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...