Sunday, October 27, 2013

Konvokesyen Cik Nani di UTM Skudai

Ditujukan Khas untuk tatapan Cik Nani

TAHNIAH Azhar Azfar ucapkan buat auntie tersayang 

Siti Nurul Hanani Hj Sumiran

atas konvokesyen yang berlangsung di UTM pada hari ini.

Maaf ye kami tak dapat bersama-sama konvo Cik Nani harini tau...huhu

Kami doakan moga

"Cik Nani menjadi anak yang solehah, cemerlang di dunia dan di akhirat...
dikurniakan kesihatan yang baik, kerjaya yang bagus sebagai seorang Guru yang berwibawa mendidik anak bangsa dunia akhirat..dilimpahkan rezeki yang halal...sentiasa diberikan rahmah dan hidayah oleh Allah S.W.T dan dikurniakan pasangan hidup yang akan memimpin hingga ke jannah... 
Ameen"

 
 proud of you Dik...
Bersama Mak tercinta di majlis konvo kali ini...
Kali ini Abah tiada di majlis konvo Cik Nani, jangan sedih ya... Uda wakil bersama Mak.
Han pun datang... suka Dina ye dengan pink nye tu
Dengan K.as dan juga Mirza...nti Cik Nani pergi konvo Mirza pula ye
Ha ni dia..anak-anak sedara ku...wah korang...sukaa 

 
Eh..sape ni ye...hihi Cik Ana teringin nk konvo lagi kan..JOM sambung master!

cam baru kenal je ek korang ni..

 ala-ala romantis gituu tau
Rindu sama Maliki..

Hahaha... Comel korang

Cik Nani cantikk sangat cm pengantin tau..lapar ye semua

 sedapnya ko masak Ana..lapar tengok
Ni hadiah dari Cik Ana ye...tunggu hadiah dari kitorg ye Cik Nani..

Kami sangat gembira untuk Cik Nani
Tahniah Tahniah Tahniah
Happy selalu ye
Senyum Sokmo

dr kami
Azhar Azfar

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...