Sunday, October 27, 2013

Fiesta Pa&Ma di Karangkraf Shah Alam

Semalam 26/10/13 kami join geng Kelab Kembar Malaysia (KKM) atas jemputan pihak Pa&Ma Karangkraf untuk sama memeriahkan lagi majlis Fiesta Pa&Ma.

Azhar Azfar mendapat nombor giliran 126 (hihi kami tiba pukul 1.40 ptg bertolak usai solat Zohor di rumah).

Ramai juga, ada terdapat hampir 40 keluarga KKM yang turut memeriahkan majlis semalam.
Kita tengok gambar ye..













































































Macam-macam gelagat kembar naik pentas.
Azhar Azfar lagilah..tak sporting langsung, camne nak menang kan..haha..

Apepun gembira je..terima kasih Pa&Ma jemput kitorg ye..dan juga admin yang menguruskan plan tersebut.

Terima kasih.

p/s: kalau ada sesiapa yang berminat utk ambil gambar sendiri yang ada kat atas tu, ambik jelah ye. gambar biasa je tangkap pun pkai hpon je.

2 comments:

Rizziela said...

akk tak pergi pun :D tak sanggup nak berpusu2 dengan kembar yg pasti akan meragam nanti

AzharAzfar said...

kembar mmg pun.. lepas jer terus kem mana2 tah.. tak nak dipegang...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...