Monday, March 18, 2013

4 Tahun Sudah Azhar Azfar

Hari ini genaplah umur Azhar Azfar 4 tahun... selamat hari lahir Ayah ucapkan buat korang... semalam Ayah tak kerja (OT) satu hari.. Ayah dan Mama temankan korang main lukis2... seronok betul ya korang.. Ayah pun join sekali.. mana tahan tengok korang duk lukis2.. Ayah dulu juara melukis tau kat sekolah..hehe...

Tengok mama baik hati belikan korang water colour dan kertas lukisan... macam2 teknik colour mama ajar korang.. seronok punya cite... sampai dinding rumah pun korang colour ya.. kasihan dinding tu jadi mangsa contengan korang... tak per la.. dah dekat nak raya nanti ayah cat la balik dinding tu...yang penting korang seronok... Ayah bukan selalu dengan korang.. asyik2 ot jer... balik rumah korang dah tdo... kasihan...

Harapan Ayah!!! Ayah harapkan Azhar dan Azfar dapat jadi Anak Soleh, hafal Quran.. Ala...kan selalu ayah panggil korang dengan nama "Ustaz Azhar.. Ustaz Azfar..Anak Soleh..Hafal Quran..."... Ayah harap kata2 atau panggilan ayah itu menjadi satu doa buat korang berdua.. Moga2 Allah kabulkan doa Ayah...

"Ustaz Azhar.. Ustaz Azfar.. Anak Soleh.. Hafal Quran.. ", Ayah bersyukur korang berdua menjadi anak2 Ayah.. Ayah tidak mengharapkan apa2 balasan harta dari korang bila korang dah besar nanti.. Ayah cuma mengharapkan korang jadilah Anak Soleh, sentiasa baca dan menghayati Quran.. , tidak meninggalkan solat, sentiasa ke masjid solat berjemaah dan menghadiri majlis2 ilmu agama... Ayah mengharapkan doa dari korang berdua anak soleh untuk Ayah dan Mama.. kerana apabila matinya Anak Adam itu, segala amalannya terputus...kecuali 3 perkara iaitu Ilmu yang bermanfaat, Sedekah jariah dan Doa Anak2 yang Soleh.. Doakan Ayah ya di setiap solatmu..

"Ustaz Azhar.. Ustaz Azfar.. Anak Soleh.. Hafal Quran..".. Ayah dan Mama doakan kamu berdua betul2 menjadi Anak Soleh, Hafal Quran.. Aamiiin....

Ayah pulak lebih2 conteng dinding rumah

Pilih Colour

Seronok dorang tengok hasil kerja dorang


Tapak kaki Azfar

Tapak tangan Azfar

Tapak kaki Azhar

Tapak tangan Azhar

Hasil kerja Azhar

hasil kerja Azhar

hasil kerja Azfar

hasil kerja Ayah ni..hehe


2 comments:

Mama Kembar 3 said...

Happy birthday Azhar & Azfar! Moga membesar jadi anak soleh & insan yang berguna. Aminn.

AuraFIza said...

Happy Belated Birthday Twins!! Semoga menjadi anak yang soleh yang dapat membanggakan ibu & ayah satu hari nanti :)

Seronoknya ade anak twin. Saya dah 2 tahun kahwin, belum ada rezeki zuriat lagi. Doakan rezeki saya untuk dapat anak kembar ye. Hee~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...