Monday, June 18, 2012

Pertama Kali Naik Kuda

Selepas bermain-main di taman permainan Pantai Teluk Ketapang, Kuala Terengganu, aku bawa Azhar dan Azfar naik kuda yang berhampiran taman permainan tu. Pada mulanya dorang ok jer naik, diam tak kata apa-apa pun... masuk jer pusingan ke tiga, tiba-tiba kuda yang dinaiki dorang batuk.. dorang apa lagi, terus la menjerit, menagis.. meminta agar diturunkan..

Gelagat dorang aku rakam dengan video camera pada hp aku... kira ok la dorang ni.. naik kuda tak terus nangis.. waktu aku kecil-kecil dulu..mak aku cerita..katanya aku dulu naik jer kuda terus nangis..haha.....


Seronok la dapat naik kuda.. hehe

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...