Thursday, March 29, 2012

Majlis Hari Lahir Kembar

Buat pertama kalinya buat majlis mcm ni.. kembar pun sudah masuk 3 tahun pada 18 mac 2012. kek pula sampai dua biji, satu tempah dan satu lagi di sponsor oleh Kak Min.. terima kasih yer Kak Min. terima kasih juga diucapkan kepada rakan2 yang sudi hadir kemajlis kitorg. rasa seronok sangat dengan kehadiran korang semua.

Azhar dan Azfar sangat seronok sebab dapat hadiah banyak.... tak nyempat2 tunggu tuan punya hadiah balik.. tak sabar nak buka hadiah..

Cik Yayan pula bawa machine gun yang paling besar.. apa lagi kembar pun jadi askar la... tembak semua orang yang hadir... seronok betul mereka... riuh rendah satu rumah dengar bunyi machine gun.. aku apa lagi, terpaksa la aku keluarkan bateri machine gun secara senyap2. aku cakap la kat kembar yang bateri dah habis..hehe...


Rakan sekolahku yang ada anak kembar juga turut hadir ke majlis kami.. terima kasih kami ucapkan kepada Amir dan Ina kerana sudi hadir...



 sedapnya... dua biji kek tu...
 sebelah azhar azfar ni adalah Hijratul Salam dan Hijratul Amin anak kepada kawan baikku iaitu Amir dan Ina.
 Cik Yayan la ni.. datang2 terus bawa machine gun, seronok la kember menempak.. terima kasih Yayan..
 Jangan rapat!!! siapa rapat, kami tembak!!!
 ini kawan jauh dan dekat turut hadir, terima kasih bayank ya sudi hadir..
 ini la Amir, my bes pren dari zaman bangku sekolah lagi. dia pun ada anak kembar tau.. gambar yang korang tengok kat atas tadi, itu la anak kembarnya..
 Amir, time ni ko nak jengketkan kaki ko kan? nak kasi sama tinggi dengan aku la tu..hehe.. rendah tetap rendah..haha (just kidding)
 ini la Amir bersama isterinya, Ina dan juga anak2 mereka Amin dan Salam
 banyaknya hadiah korang dapat, ayah tak pernah dapat hadiah hari jadi masa kecil dulu.. jelesnya dengan korang...
 sesi buka hadiah... buka jangan tak buka..
 ambik ko.. dah selonggok atas karpet....
pukul 11pm lebih, blackout... tak ada buat per.. kembar main tiup lilin.. bagusnya..

Wednesday, March 28, 2012

Tidak Sabar Nak Pergi Sekolah!!

Pagi-pagi lagi anak kembarku ini bangun dan dapatkan beg yang dihadiahkan oleh Cik Jali dan Cik Nana malam tadi. seronok betul mereka mengalas beg baru.. buku-buku pula penuh diisi dalam beg, sampai berat beg..

Tak perlah.. korang praktis la dulu ya... nanti dah betul2 masuk sekolah nanti, baru korang tau.. :)

 Sebelum mandi pagi...
 ni dah mandi... bersiap sedia nak gi rumah ibu (penjaganya)
belajar rajin2 tau..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...