Wednesday, June 15, 2011

Rosak lagi satu TV kat rumah

Wife aku baru sahaja sms aku mengatakan yang TV kat rumah jatuh dan rosak. kalau tak cakap siapa yang rosakkan pun, aku dah tahu.. tidak lain tidak bukan mesti kerja 2 hero kat rumah tu.. Dulu dah rosak satu ditolaknya oleh hero no 1. Kali ini rosak lagi, hero no 1 juga yang bergayut kat meja TV then terbalik la TV tu.. bertuah betul anak ayah ni... malam ni tak dapat la ayah tengok TV ya..

Aku sebenarnya tak kisah sangat TV tu jatuh.. yang aku risaukan TV jatuh dan hempas kat badan dorg.... Alhamdulillah Allah masih lindungi dorg.. Syukur...

Aku masih kat tempat kerja ni.. nanti balik rumah, nak tengok macam mana rupa TV yang rosak tu..huhuhu.. balik nanti aku tangkap gambar TV tu then Attach kat sini untuk tontonan korang semua..hehe...


 camnilerrupenyetvtujatuhhhhhhh...fuhh...

2 comments:

azie said...

masyaAllah...ganas tul la hero 2 org nihhh..sib baik tak kena dia orgkan...bahaya

AzharAzfar said...

itu la syukur sgt... tp kitorg kesunyian la... kembar pun suyi..nak ngaji alif ba ta tv dah rosak..terpaksa la pasal vcd ngaji kat laptop

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...