Monday, March 21, 2011

Kejutan Di Hari Jadi

Lebih kurang pukul 9pm kedengaran bunyi beberapa orang memberi salam... Waalaikumussalam.. erm..siapa ya dorang??... wah.. Cik Nana, Cik Yayan, Cik Syana, Cik Jali, Cik Azmi dan Isteri serta anak yang datang rupanya... dorang menyanyikan lagu Selamat Hari Jadi kepada Azhar dan Azfar. Aku agak terkejut la.. tak sangka dorang datang malam2 ni nak sambut birthday Azhar dan Azfar.. Thanz korang semua..

wah..azfar..seronok betul nikmati kek hari jadi...



7 comments:

IbuAmirAmirah ;P said...

wahhh..bestnye..hari jadi yang keberapa nih...

amir & amirah cukup setahun esok..tapi sambut besday dah awal2..heheh

Huszaini said...

Wah!! Tahniah! Selamat hari lahir!! Seronok makan kek yer!

Huszaini said...

Tuan tanah, nanti jemput datang ke Jom Berkelah 2 yer!!

http://amrafahan.blogspot.com/2011/03/jom-berkelah-dengan-geng-kembar-ke-2.html

AzharAzfar said...

thanx semua... kembar dah masuk 2 tahun... so beza 1 tahun la dengan amir dan amirah. perkelahan ke 2.. insya allah.. kitorg join la.. harap2 lagi best la..:)

IbuAmirAmirah ;P said...

InsyaAllah..kami pun akan dtg :))

~: nisa :~ said...

beza beberapa hari je lah umur ammars ngan azhar&azfar ni ya....

~ happy birthday to azhar & azfar ~

AzharAzfar said...

bila birthday ammars ya? happy birthday juga buat anak kembar mama nisa ya..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...