Sunday, February 27, 2011

Pergi Jamuan Majlis Perkahwinan

Malam tadi aku, isteri dan anak2 pergi melawat kawan isteriku yang baru menimang cahaya mata pertamanya di Puncak Alam. Perjalanan pulang ker rumah, aku dan isteri serta anak2 singgah di satu majlis perkahwinan anak jiran aku. Erm..ramai juga yang berkunjung waktu malam2 macam ni.. bukan apa, esok aku kerja.. so, aku tak dapat nak pergi esok. Elok la pergi malam ini terus..

Selera betul anak2 aku makan.. aku pun belum makan lagi.. elok la tu.. tak payah la makan kat rumah..

Banyak Azfar makan...

Azhar pun sama.. byk makan.. tambah2 lagi makan ayam goreng...

Ok la tu.. balik rumah jer..perut dah terisi.. sampai rumah nanti.. sure anak2 tidur punya.. maklum la dah pukul 10pm lebih.. tambah2 perut dah kenyang..

habiskan semua...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...