Saturday, February 19, 2011

Pakai Bedak Sejuk Satu Badan

Cerita ni dah lama...kira-kira 1 tahun yang lalu. waktu itu anak kembarku berumur 1 tahun. Bila aku melihat gambar-gambar ini, aku tergelak sendiri.

Bukanya apa, aku sekadar ingin share pengalaman dengan rakan-rakan lain yang juga anak kembar macam aku ni. Waktu gambar ini diambil, anak kembarku demam. badan dorg panas sangat.

Ubat klinik pun dah diberi, tapi masih panas badan dorg.. Mengikut cara org2 kampung, eloklah disapu bedak sejuk agar kurang panas badan. so, aku dan isteri sapu la bedak sejuk tu.. hasilnya adalah seperti gambar di bawah ini.....

 Ini la rupanya pakai bedak sejuk

 Azhar gelak kat Azfar pasal Azfar nampak putih

 Azhar masih tenung Azfar. Azhar masih tidak sedari yang dia juga putih macam azfar...

Walau demam tetapi tetap senyum..

 Putih sama putih..

Putihnya muka budak ni...

5 comments:

Mama Kembar 3 said...

hahaha! sgt cute!

mummy darwishes said...

hahaha...comeinye.....putih melepak uuuu

AzharAzfar said...

demam pun boleh gelak2 lagi.. sangat aktif dorg ni...

Izan Ishak said...

comelnya dorang ni!
dah jadi cam cermin pun ye juga~

*kalau tgk gambar lama pasti buat kita tersenyum kan~ rindu zaman kembar affan n afnan kecik !

AzharAzfar said...

ya betul tu.. masa kecil lagi comel.. affan dan afnan apa kurangnya.. comel gak..cute.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...