Monday, February 14, 2011

Bersantai Di Pantai Teluk Ketapang, Kuala Terengganu

Raya Cina tempoh hari aku satu family balik Terengganu coz' lama sudah tidak balik.. rindu sangat kat mak dan ayah.. Mak dan Abah juga ingin ke Terengganu, makan angin Singgah ke rumah Mak dan Ayah aku.

Kalau sudah balik kampung, sudah menjadi kemestian aku akan ke pantai Airport (Pantai Teluk Ketapang). Aku membawa anak-anakku dan jumpa kawan lama di sana.

Azfar dan Azhar.. tengok jer ke pantai?? Tak nak main air ke?

Jom la main air... jom..

aik..main pasir pula..erm..seronoknya..

Kasihanya Azhar.. tergolek-golek rebah ditarik ombak.. kan dah basah..

Kenapa tu Azhar? Termenung dah...

Alahai..kasihanya Anak Ayah dan Mama... sorry la.. ayah tak sempat nak tarik Azhar.. tup2 Azhar dah tergolek...kasihan...

Nanti balik kampung, ayah dan mama bawa korang pergi pantai lagi k.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...